sobota, 26 kwietnia 2014

Moja praca w Minecraft

Nie tylko recenzuje i piszę, jestem aktywnym graczem!
Jako że jak na razie widzieliście tylko moje recenzje, moich prac z gry lub filmów z rozgrywki  prawdopodobnie nie pokazywałem. Dlatego poniżej chciałbym przedstawić owoc dwugodzinnej samotnej pracy w Minecraft. Chciałbym podkreślić że nie jestem jakimś wybitnie świetnym budowniczym, dlatego proszę o ocenienie tego z przymrużeniem oka.
Widok na taras do połowu ryb (przed tarasem jest staw z rybami)

Boczna ściana, na której widać właśnie nie wiem jak to nazwać ale fajnie to wygląda od środka

Strefa wędkarza tj. fotel, wędka, lodówka (oczywiście dobrze zaopatrzona)

Kibelek

Strefa rodzinna (bo nie wiem jak to inaczej nazwać)

To jest to co widzieliście na zdjęciu bocznej ściany w narożniku ściany

Wejście na taras do połowu

Pralka Beko

Jadalnia

Doskonale wyposażona kuchnia

Spiżarnia

Część salonu z telewizorem

Kolejna część salonu z kominkiem

Wejście

Atrium

Taras
I to by było na tyle z mojej Villi, zachęcam was do komentowania oraz oceniania mojej pracy.

1 komentarz:

  1. Jeśli ktoś chce to mogę udostępnić save na chomikuj, ale są do niego wymagane mody. Także jeśli coś to pisać :D.

    OdpowiedzUsuń